já sice ještě nejsem učitelka v pravým slova smyslu...teprve jsem dostudovala a zatím nikde nenastoupila. A ještě nějaký ten pátek to nehrozí. Ale třeba mi tahle diskuse alespoň pomůže v rozhodování, jestli (až to bude aktuální) se vrhnout do školství nebo jít jiným směrem ;) .
Jana _________________
[img]http://lb4m.lilypie.com/WMOip1.png[/img]
Moc díky za diskusi, po některých psoledních zkušenostech s učitelkama, které jsem si tady přečetla, mám velkou potřebu svoji profesi nějak obhájit. _________________
Missorko, ty jsi učila na střední, jestli se nemýlím? To bych si netroufla....hlavně teda proto, že vypadám mladší než 90% středoškoláků...asi by si mě vychutnali ;) .
A je fakt, že některé diskuse tady berou dech. Včera jsem si mohla halvu ukroutit nad úžasnou paní učitelkou a jejím testem oblíbenosti . Fakt děs. _________________
Učila jsem na střední, na gymplu - angličtinu. Jelikož to je předmět, který děti dost abví a dá se v něm skvěle blbnout, tak to bylo prostě super! Strašně ráda an to vzpomínám... (Zejména v situacích, kdy si ne a ne vybavit jednoduché anglické slovíčko, grrrrr!)
tak já jsem tady taky teď učím na VŠ a než jsem s tím začala, 14 let jsem doučovala matematiku. _________________ Vydražte si některou z našich BusyBags sad. Podpoříte některý z projektů Zrnek, nebo jeho provoz.
Ja taky nejsem uca v pravym slova smyslu neb nemam vysokou , ale na uceni anglictiny ji nepotrebuju, teda reditel by rad, abych ji mela, ale coz, neni kde to vystudovat
to jsem rada, ze tu nejsem sama
stejne jako missorka mam pocit, ze je treba ucitelsky povolani krapitek obhajit, aby si vsichni nemysleli, ze se jako ucitele maji jako prasata v zite
Krásné ráno!
Také se řadím do vašich (našich) řad.Před mateřskou jsem učila na ZŠ velmi oblíbený předmět - matematiku (vystudovanou s kombinací občanská výchova). _________________
Registrace: 20.4. 2007 Příspěvky: 4048 Bydliště: na té našé Hané só tam bochte slané :)
Zaslal: pá září 21, 2007 8:45 am Předmět: