Zaslal: po červen 18, 2012 8:07 am Předmět: Máte D.A.S.? A pomohli vám někdy?
Ahoj,
už asi rok máme pojištění právní ochrany D.A.S. Za tu dobu jsem dvakrát potřebovala něco řešit, vždycky to bylo to, co "oni nedělají". Přemýšlím, co teda dělají...
Jasně, existují všeobecné podmínky psané šestkou písmem, jenže nejsem právník a stejně si za těmi obecnými formulacemi nepředstavím konkrétní situace...
Pomohli, když měl muž nehodu s autem (policie se nemohla dohodnout čí je to vina), když měl problém s bývalým zaměstnavatelem ohledně ukončení pracovního poměru a vyplacení odstupného, pomohli vymoci dlužnou částku od soukr. osoby, mně pomohli při reklamaci bot, kterou mi obchodník nechtěl uznat, když mě porazilo auto, pomohli s vyřízením odškodného. Pomohli nám řešit situaci s hlučnými sousedy atd. (bylo toho určitě víc, ale tohle je to co mě rychle napadlo a kluci mě nechají napsat
Takže já nejdřív nadávala, že platíme tolik peněz zbytečně, ale myslím, že už se nám to nejednou vrátilo.
Mojí nejlepší kamarádce dost pomohli a i když na rozhazování nemají, říká, že to jsou peníze, které se jí 100x vrátily a ještě ušetřila nervy. Ty situace si moc nepamatuji, určitě šlo ale také o nějakou nezaviněnou nehodu a o spor v práci a myslím i nějaký problém s hypotékou. Nikdy je neodmítli, ani kvůli blbosti ani kvůli na první pohled ztracenému případu. Taky o tom uvažuji.
Kamarádka je taky chválí - 2x jí pomohli s odstupným a s nenadálým vyhazovem z práce, byli na telefonu, radili, pak to dotáhli do konce... Kdybych ty prachy měla, tak si je asi taky dám. Známýmu pomohli s reklamací bot.
Zaslal: po červen 18, 2012 11:21 am Předmět: Re: Máte D.A.S.? A pomohli vám někdy?
Missorka napsal:
Ahoj,
už asi rok máme pojištění právní ochrany D.A.S. Za tu dobu jsem dvakrát potřebovala něco řešit, vždycky to bylo to, co "oni nedělají". Přemýšlím, co teda dělají...