Studuji na MU v Brně, kombinované studium. Při troše sebedisciplíny se to zvládnout dá. Akorát pozor, liší se to obor od oboru, někde je povinná docházka, někde vůbec. Někde musíš jezdit třeba 1x14 dnů pá+so, někde jen pátky, velmi se to liší.
Ad školné - zatím se neplatí nic, ALE pokud jsi už někdy studovala VŠ a nedostudovala, tak se ti tady toto studium započítává do doby, po kterou můžeš studovat zadarmo. První bakalářský obor můžeš studovat celkem 4 roky, takže třeba spolužačka studovala studovala 2 roky psychologii, pak skončila, teď je ve druháku a přišel jí výměr, že další studium si musí platit (12.000/ semestr)
Od září 2012 se má platit zápisné do semsetru, ale zatím se moc neví, jak to bude technicky. Mělo by to být cca 3-4.000/ semestr.
Tak ta cena 4000 za semestr není nezvladatelná, to by se i dalo.
Bohužel uváděné ceny za soukromé vysoké školy, kdy je za semestr 25 tis. je pro mě nepřijatelných
Sebedisciplína by byla, to u mě problém není, hodně bych se musela učit asi v noci, přes den by to šlo ztěžka..
Je mi taky přes 30 studuju dálkově, bez dětí, ale při práci kde nemam poslední dobou nárok na dovolenou.
Na přednášky většinou nechodím, převážně jen na zkoušky. Učím se po nocíh a MHD - dřív jak v 7 večer doma nejsem. Takže pokud máš hlídání na zkoušky a přednášky, tak bych do toho šla. Na zkoušky řešej holky i tak, že děti hlídá na chodbě kolegyně, která má zkoušku za sebou.
Ale kolegyň s děckama i miminkama je tam hodně. Minimálně jedna i s pěti dětma školkovýho a mladšího školního věku. Jediný co mi dělá problém je, že jsem strašně na nervy a osobně mam dojem, že když se učím, tak bych si potomka případně zabila
školný na státní se "zatím" neplatí. Co bude dál se zatím myslím neví
ahoj, je to s tim poplatkem, jak pise little mouse: