Registrace: 6.2. 2008 Příspěvky: 3112 Bydliště: Brno
Zaslal: st březen 09, 2011 9:43 am Předmět: BC BURZA PRÁCE
Missorka napsal:
NABÍDKY MODŘE
POPTÁVKY ZELENĚ
Nabídka smazána - místo obsazeno (ale pokud byste hledali něco v IT v Brně, ozvěte se, je furt něco) Upraveno + přihozeny instrukce stran barev od Missorky
Naposledy upravil Jana dne po duben 04, 2011 9:16 pm, celkově upraveno 3 krát.
juj, tak to se taky přidám - hledám práci pro sebe. Jakoukoliv administrativu, asistentku atd. Jsem bývalá účetní, ale bohužel ten vlak mi už tak nějak ujel. Nejlépe Pardubice
Registrace: 22.9. 2006 Příspěvky: 2221 Bydliště: Chrudimsko, na BC Květníček
Zaslal: st březen 09, 2011 2:01 pm Předmět:
Mišela napsal:
juj, tak to se taky přidám - hledám práci pro sebe. Jakoukoliv administrativu, asistentku atd. Jsem bývalá účetní, ale bohužel ten vlak mi už tak nějak ujel. Nejlépe Pardubice
Mišelo, šéf mi minulý týden nabízel práci. Firmu má nový vlastník, takže zřejmě tam probíhají nějaké změny. Možná by stálo za to poslat tam životopis, případně zavolat a rovnou se přijít "zeptat". Firma je v Pardubicích, je to velkoobchod, kontakt můžu poslat SZ.
Registrace: 11.3. 2009 Příspěvky: 457 Bydliště: Dvůr Králové
Zaslal: st březen 09, 2011 2:04 pm Předmět:
Chci práci, chci práci, chci práci - jenže jsem ze Dvora Králové, to je trochu z ruky.
Jestli oficiálně, tak si taky přihřeju polívčičku. A jelikož i personální agentury si účtují peníze, tak slibuji, že až tu práci seženu, pošlu desátek na Zrnka.
Je mi celkem jedno, co budu dělat - administrativa, prodavačka, uklízečka, pomocnice v domácnosti, hlídání dětí, žehlení.
Mám řidičák, umím pracovat s pc, psát na stroji, angličtina, naučit se cokoliv taky není problém.
Naposledy upravil Vipera dne st březen 09, 2011 2:30 pm, celkově upraveno 1 krát.
taky hledám a naprosto stejně (účtařina mi krapet ujela, ale myslim, že neni takovej problém se vpravit zpátky )