Já jsem tam sice nerodila,ale na začátku těhu mě tak děsili,že jsem radši přešla jinam... Neřekli mi ani slovo, jen jsem od všech lékařů pokaždé slyšela,že nebije srdíčko... to bylo vše,ale nikdo mi nevysvětlil jestli je to dobře nebo ne... A dokonce můj dlouholetý lékař řekl, že na mě nemá čas,ať si mě tam vezme lékař,který má zrovna službu... asi tak. Nějak jsem z toho neměla dobrý pocit... Ale určitě se najde někdo, kdo spokojený bude...
Nakonec jsem rodila v Krči a byla jsem spokojená. A to to nebylo nijak lehké. Malý musel ven ve 33tt.
Přeju pohodové těhu a abys dobře vybrala... _________________
Registrace: 23.9. 2006 Příspěvky: 515 Bydliště: Praha - Žižkov
Zaslal: st prosinec 13, 2006 10:09 pm Předmět:
Taky jsem tam chtěla původně rodit, ale byla to jediná pražská porodnice, před kterou mě moje gynekoložka vysloveně varovala. Ani další zprávy (od kamaráda zdravotníka nebo třeba z internetu) nebyly moc povzbudivé, tak jsem nakonec zvolila Apolináře. _________________
já jsem tam rodila plánovaným CS, ale jen díky tomu, že tam na gynekologii mám známou výbornou dr, tak jsem od třetího měsíce chodila k ní a ona malého i pak odrodila.
Co říct, porodnice to není špatná, ale ani super...záleží hodně na lidech...je to stará nemocnice, takže žádné hogo fogo tam nečekej, mají tam dva nadstandartní pokoje - já na něm byla. Prý teď i nové porodní sály.
Když to shrnu, tak já tam odtud odjížděla spokojená .
Registrace: 22.9. 2006 Příspěvky: 17566 Bydliště: Praha - Újezd nad Lesy
Zaslal: st prosinec 13, 2006 11:00 pm Předmět:
Taky nemám osobní zkušenost, ale neslyšela jsem na ní nic pozitivního... je prý hodně zastaralá jak přístupem tak vybavením... pro klid duše bych raději šla jinam. _________________
ani já nemám osobní zkušenost, protože když jsem hledala porodnici, tak podle všech referencí sem jí rychle vyškrtla. Rodila jsem na Bulovce a byla jsem moc spokojená, mají tam kladný přístup k přirozeným porodům. _________________ Mašinka